Hoe zou ‘Tik Tak’ 2.0 eruit zien door Adil en Bilall El Arbi, Jan Verheyen en Lukas Dhont?

© VRT

Hoe zou ‘Tik Tak’ eruit zien als het onder handen genomen werd door Adil en Bilall El Arbi, Jan Verheyen en Lukas Dhont. Dat is het uitgangspunt van een opvallende campagne van Ketnet Junior in de aanloop naar de release van de nieuwe afleveringen van ‘Tik Tak’.

Vandaag lanceerde Ketnet Junior een opvallende campagne. Daarin krijgen we te zien hoe de bekende Belgische filmregisseurs Adil en Bilall, Jan Verheyen en Lukas Dhont de nieuwe afleveringen van Tik Tak willen invullen.  Adil & Billal stellen een Hollywoodiaanse ‘Tik Tak Two’ vol actie en ontploffingen voor. Jan Verheyen trekt dan weer de humorkaart met ‘Tik Tak 2.0’, een versie die verdacht veel weg heeft van F.C. De Kampioenen. Lukas Dhont tot slot zoekt het internationaler met ‘The Clock’. Hoe de nieuwe afleveringen van Tik Tak er echt uitzien, kunnen de peuters en hun ouders zelf eindelijk ontdekken vanaf 2 september, alleen op Ketnet Junior.

Adil en Bilall: Tik Tak Two

Jan Verheyen: Tik Tak 2.0.

Lukas Dhont: The Clock

Tik Tak: vanaf maandag 2 september op Ketnet Junior

Vanaf maandag 2 september start op Ketnet Junior een nieuwe reeks van Tik Tak. De legendarische kinderreeks die door Ketnet Junior in een nieuw maar vertrouwd jasje werd gestoken. Zowel ouders als Juniors kunnen vanaf volgende week genieten van vertrouwde elementen als het schaduwmeisje, het drinkmannetje en het Tik Tak-huisje. Daarnaast zullen er ook nieuwe rubrieken en nieuwigheden te zien zijn in de reeks. Niet enkel in België zal de reeks op het scherm verschijnen ook in Nederland start de reeks dit najaar bij NPO Zappelin.

Volg voor meer