More

    WECANDANCE maakt thema en line-up bekend: Glitter Beach Camp

    Advertentie
    Advertentie

    -

    Festival WECANDANCE maakte zopas zijn thema bekend voor de editie deze zomer. Het festival rond elektronische muziek is drie dagen lang de plek voor fashion, food en de beste muziek.

    Advertentie

    Zes stages. Zes muziekgenres belooft de organisatie ons dit jaar. Zo zullen fans van hiphop, techno, house & disco, minimal, all-round en desert house hun gading vinden. De vaste stage partners Kompass, Klub Dramatik, La Cabane, Trillers, Kitsch Club, Bloody Louis en Hangar bundelen dit jaar hun krachten met de ijzersterke nieuwe namen Happy Camper, VBX, Fanklub, Benediction en Mayan Warrior. Ook met Benediction en Fanklub bundelen we met trots onze krachten: hun empowerment van de LGBTQA+ community is voor WECANDANCE cruciaal. Net als vorig jaar openen ze het festival op vrijdag, we focussen die dag op live-acts met namen als Tessa Dixson, Stavroz, Jan Blomqvist en vele anderen.

    Glitter Beach Camp

    Het festival daagt festivalgangers ook steeds uit om in de meest inspirerende outfits op te dagen. Dit jaar is dat in het thema van ‘Glitter Beach Camp’: denk: pailletten, oogverblindend veel kleur, gouden jumpsuits, zilveren fringes en oversized accessoires.
    Gespot op de catwalk tijdens de Fashion Weeks: outfits die alle schijnwerpers naar je toe trekken.

    WECANTASTE

    Ook lekker eten doe je op WECANDANCE daarvoor zullen sterrenchefs Sergio Herman en Syrco Bakker van de partij zijn voor overheerlijk festivalfood. Een nauwkeurig geselecteerd aanbod van tien diverse gerechten geïnspireerd op de zeer uiteenlopende en gerenommeerde keukens. Zes daarvan zijn de gerechten die Sergio ontwikkelde voor FoodFest naar aanleiding van het succesvolle VTM-programma ‘Van De Kaart’. Herman eert de producten, landen en pure smaken die zijn reizen voor Van De Kaart hem brachten en brengt ze in geheel eigen streetfoodstijl naar Zeebrugge. De cocktails die daarbij gepaard gaan zijn van de hand van mixologist Paul Morel in samenwerking met Bacardi-Martini.

    © Jonas Van Bouwel / WECANDANCE
    Advertentie
    Advertentie

    Lees Meer

    Advertentie